sygalskap fra ende til annen

Personlig nyfødtgave

| On
22:35

Da jeg var i Sør-Afrika på vei hjem fra Zambia fant jeg den perfekte, lille løvebamsen. Jeg har tidligere sett ulike personlige gaver med dato, vekt osv. til nyfødte, og tenkte at denne var perfekt til min beste venninne som ventet en liten. Nå har babyen kommet, og jeg har gjort ferdig bamsen! Jeg var litt spent på hvordan det skulle gå ettersom magen til løven ikke er flat, og det står at den er syntetisk og ikke tåler stryking.

Jeg prøvde likevel, og det gikk helt fin! Jeg printet ut motivet i vanlig heat transfer vinyl med Silhouette Cameo, og klistret det på magen til løven. 

Deretter var det bare å legge bakepapir over og stryke, men jeg brukte lavere temperatur enn ellers. Vanligvis presser jeg med to prikker på strykejernet, men denne gangen reduserte jeg til syntet-innstillingene på strykejernet, en prikk. Jeg presset i ca. 20 sekunder (og da klemte jeg virkelig løven flat), før jeg dro av plasten og presset i ca. 1 minutt. Vanligvis er pressetiden kortere, men siden jeg brukte lavere temperatur presset jeg litt ekstra lenge. For å ikke smelte manken til løven kjørte jeg på med litt maskeringstape!


1 kommentar on "Personlig nyfødtgave"
  1. Så fin :) Og disse er jo så fantastiske som gaver også! :a

    SvarSlett

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature