sygalskap fra ende til annen

Robe Sureau fra Deer and Doe

| On
22:11
Stoff: Chamrey fra Stoff og Stil
Mønster: Deer and Doe

Da har jeg fått prøvd det andre mønsteret jeg kjøpte som velkomstgave til meg selv! Jeg har hatt lyst på dette mønsteret lenge, men gikk på en liten smell med størrelsene. Av en eller annen grunn klippet jeg overdelen i str. 36 i stedet for str. 34 som jeg pleier, og det ble mye pirk for å ta den inn igjen. Ellers var mønsteret veldig enkelt og greit å følge! Kjolen er merket som et begynner-mønster, og det er det absolutt. Jeg valgte å sy en usynlig glidelås og la også til lomme i den ene siden (for lat til å sy to - bruker uansett bare den venstre), for kjoler uten lommer blir ofte liggende. Jeg mangler noen knapper og er litt usikker på lengden på ermene, men jeg har visst alt for mye jeg vil sy til at jeg har tatt meg tid til å ordne det enda. Actionbilder kommer! 
Be First to Post Comment !
Legg inn en kommentar

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature