sygalskap fra ende til annen

Prematur-klær

| On
16:00
For et par dager siden fikk jeg en melding fra en som lurte på om jeg kunne sy bodyer til to premature tvillinger. Det ville jeg selvsagt, og resultatet ble disse to bodyene i str. 44! Stoffene er fra Paapii Design og jeg kjøpte de hos ByChristina da hun fremdeles drev butikk.

Jeg blir litt rørt av babyer, og enda mer av for tidlig fødte babyer, så jeg bare måtte sy et par luer til og legge ved. Nå er de på vei i posten og jeg håper de passer til de to små! 




Be First to Post Comment !
Legg inn en kommentar

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature