sygalskap fra ende til annen

Deer and Doe - Sureau

| On
21:00
Mønster: Sureau fra Deer and Doe
Stoff: grå chambrey fra Stoff og Stil 

Dette mønsteret har jeg hatt lyst på siden jeg oppdaget Deer and Doe sine mønstre, men av en eller annen grunn har det alltid dukket opp noen andre jeg også har hatt lyst på, og så har de vunnet kampen mot tollen (kan kun bestille to mønstre om gangen). Nå har jeg heldigvis fått tak i det, og denne blir det nok flere av!

Mønsteret var utrolig lett å følge og kjolen var i boks på en kveld. Denne er helt trygg for nybegynnere! Den eneste endringen jeg gjorde var å sy en lomme på kjolen, for det må jeg ha hvis den skal bli brukt. Og siden jeg er litt lat, ble det bare én.. På venstre side, der mobilen skal ligge! Lommen tok jeg for øvrig fra Pavot-mønsteret og den ble helt super på denne kjolen. 




2 kommentarer on "Deer and Doe - Sureau "

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature